2015. április 17., péntek

Kérés

Kedves Olvasóim!

Pár évvel ezelőtt nagyon nagy lelkesedéssel és energiával kezdtem a bloggolást. Ennek számtalan hozadéka lett. Talán a legnagyobb, hogy helyretettem magam és kikeveredtem az évekig tartó mélypontról. Az írás mellett a kreatív foglalatosság, a mindennapi ételek elkészítése, a mozgás és a fogyás hatalmas erőt adott. Igazán hálás vagyok az akkori Paelo őrületnek, mert ez indított!

Februárban megszűnt az újság, ahol dolgoztam. Hiányzott az írás és a szerkesztés, ezért megcsináltam a saját online újságomat, a Dombó Portált. Részben a városom, Dombóvár pozitív hírei, részben pedig érdekességek és értékek  szerepelnek a kínálatban. A régi lelkesedéssel, energiával építem.

A minap megnéztem a blogom statisztikai lapját és rácsodálkoztam arra, hogy milyen sokan látogatnak a nagyvilágból.

Magyarország
1451
Egyesült Államok
316
Oroszország
259
Kanada
114
Németország
25
Svájc
23
Egyesült Királyság
22
Írország
20
Szerbia
20
Portugália
13





Innét jött az ötlet, hogy megkérjelek Benneteket arra, hogy küldjétek be írásaitokat a különböző rovatokba.

 Az Érdekes főmenübe:


  • Nagyanyáink receptjei
  • Népek konyhája
  • Mindenki konyhája
  • Cukor és liszt nélkül
  • Utazás - élet egy más világban, úti élmények, túrák...minden, ami utazás
A Videó főmenübe:

  • Film, zeneajánlás
Köszönöm és nagy szeretettel várom!

hirek@domboportal.hu


Nincsenek megjegyzések: