2012. augusztus 16., csütörtök

Paleolit napi menü 299. nap

Ahogy a címsort írom, óhatatlanul eszembe jut az idő múlása. Akik felületesen szemlélik az átalakulásomat, gyakran kérdezik: - meddig akarod még csinálni. A válaszom: - életfogytig.
Bevallom, hogy engem is elgondolkodtat néha a válaszom természetessége, hisz az eddigi diétáim, fogyókúráim mind-mind végesek voltak, sőt alig vártam, hogy véget érjenek. A koplalásos diéták nem voltak alkalmasak arra, hogy valós életmóddá váljanak és gyakran -leginkább akkor, amikor visszaszedtem a lekínlódott kilókat- szoktam volt mondani, hogy képtelen vagyok egy életen át diétázni.
Hogy itt tartok megerősítése annak, hogy valóban megtörtént az életmód váltás.

Szerdai menü

reggeli: - limonádé, körte, kávé
ebéd: - csirkepörkölt, káposztasaláta / étterem
vacsora: - paradicsomos, zöld bazsalikomos sajt sajt

Az aszalt paradicsom felhasználására ötletelek, így született a paradicsomos, bazsalikomos sajt. Vacsorára teszteltem és mondhatom, hogy igazi különlegességet alkottam.

Paradicsomos, bazsalikomos sajt


5 megjegyzés:

Gyula írta...

Szia
A sajtot is te csinálod?
HA igen ,hogy csinálod?

Névtelen írta...

Jaj, ezt már én is többször akartam kérdezni!!!!
Egy kis útmutatás receptekkel jól jönne!
Köszönjük:
Edit

hangoskodo írta...

A sajt receptje itt a 41. napon: http://hangoskodo.blogspot.hu/2011/12/paleolit-napi-menu41-nap.html

marinkapaleoblogja írta...

Szépek a fotók, csak ezt a sajtot kéne levenni közülük.Ez nagyon nem paleo. Egy kezdőnek megtévesztő lehet.:)

hangoskodo írta...

Kedves Mariann! Ahogy azt a bevezetőben írom is: paleo alapokon a saját utam járom. Számomra nem szentírás a Szendi-féle irányzat. Amikor elkezdtem, 2011-ben, akkor még engedélyezett volt. Azért kezdtem magam csinálni, mert ha már engedélyezett, akkor legalább legyen "tiszta". Kérlek, ennek megfelelően nézd az oldalam.