2011. december 6., kedd

Paleolit napi menü...45. nap

45 nap, ami felforgatta az életemet. Közelebb vitt a jó formámhoz, rengeteg energiát, frissességet és erőt adott...
Sokszorosan megtérül, ha az ember foglalkozik magával. Nem is értem, hogy miért vagyunk hajlamosak elhanyagolni ezt a kérdést. Fontos és nem fontos dolgaink rangsorolásában miért kerül az utolsó helyek egyikére?
Az igazi változásokat mi indíthatjuk el. Bármit szeretnénk megváltoztatni, az első lépést nekünk kell megtenni. Miért nem tesszük?
A változtatásaink halogatása mögött -neveltetésünkből , társadalmi elvárásokból adódóan- félelmek rejtőznek. A félelem egy olyan illúzió, amit az elménk gyárt, hozzákapcsolva különböző hiedelmeket.
Ha a valóságot nézem, mindenkinek akkor jó, ha nekem is jó, ha én "rendben" vagyok. Ezért az első helyre kerültem. Hogy valójában ezt éljem, segített az életmód váltás.

Hétfői menü

reggeli: - naspolya
ebéd: - sajtos tojás főtt céklával
vacsora: - halászlé ( étteremben )

Sajtos tojás


Hozzávalók:
3 db tojás
2 dkg sajt
Elkészítése:
Lereszelem a sajtot és felforrósított serpenyőben kicsit megolvasztom. Ráütöm a tojásokat, megszórom a sóval és összekeverem. 

Megjegyzés küldése