2012. szeptember 30., vasárnap

Paleolit napi menü 344. nap


Szombati menü

reggeli: - körte, kávé
ebéd: - sült hurka
vacsora: - göngyölt hús

A kemencében sültek








Péntek este előkészítettem a húsokat, szeleteltem és sóztam. Szombat  reggel a kacsát a bőrős felével az aljára behelyeztem a kacsa sütő edényembe. A tarját 1 szelet sajttal a közepén felgöngyöltem és tesibe raktam. 1 fej fokhagymát vágtam rá és a tetejére a szalonnát. Durvára őrölt borssal megszórtam. Fedővel bepakoltuk a kemencébe. Miután kiderült, hogy van még hely, gyorsan kivertem egy almás lepényt.
Hozzávalók:
6 db tojás
6 ek gesztenyeliszt
6 ek lenmagliszt
6 ek kókuszreszelék
2,5 dl kókuszkrém
25 dkg vékonyra szelt alma
1 ek cukoressimo
3 ek méz
1/2 sütőpor
fahéj, bourbon vanília
Elkészítése:
Kézi mixerrel  az összes alapanyagot kikevertem, az almát a tetejére szeltem. Kizsírozott tepsibe öntöttem és a kemencében megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések: