2011. október 22., szombat

Paleolit diéta napról napra

Korunk civilizációs betegségei, cukorbetegség, magas vérnyomás, elhízás alapvetően a helytelen táplálkozásunkra vezethető vissza. 20 éve folyamatosan fogyókúráztam és visszahíztam többnyire többet, mint amit leadtam. Az utóbbi évek hozadéka nálam is a magas vércukor, magas vérnyomás, magas koleszterin szint...
Döntenem kellet, hogy maradok a "kényelmes", megszokott életvitel és a gyógyszerek mellett, vagy váltok.
Keresgéltem a hosszútávon is betartható diéták között és így találtam rá a PALEOLIT táplálkozásra. Dr. Szendi Gábor Peleolit táplálkozás című könyve alapján elkezdtem a kúrát. Olyan ez, mit egy időutazás, vissza a kőkorszakba!

A paleolit táplálkozás, ahogy a nevéből is látjuk visszatérés ahhoz a táplálkozáshoz, amit őseink a genetikai fejlődés során folytattak. Alapvetően három alapanyag az, ami a paleolit táplálkozás alapját képezi, azok pedig a húsok, a zöldségek és a gyümölcsök. 



Nincsenek megjegyzések: