2012. július 18., szerda

Paleolit napi menü 270. nap

Talán 2 hónapja is van, hogy nem álltam mérlegre, ennek oka, hogy már nem aggódom a súlyom miatt. Biztosan tudom, hogy a paleolit életmód mellett nem jönnek vissza a ledolgozott kilók. Sőt, ahogy azt a mérleg ma reggel mutatja, újabb 2 kg felesleg távozott, lassan, észrevétlenül. Nem számoltam a kalóriákat, nem éheztem. Tudatosult bennem, hogy ez nem fogyókúra, a fogyás az életmódom " mellékterméke ". Láttam egyszer egy TV reklámban, 1kg-os zsíros dobozokból építettek egy gúlát. Elképzelem az én 20 db dobozomat itt előttem az asztalon. Rémes egy kép, de hatalmas öröm!

Keddi menü

reggeli: - limonádé, dinnye, kávé
ebéd: - zöldséges csirkemell pataki tálban
vacsora: - ugyanaz

Zöldséges csirkemell pataki tálban



Hozzávalók:
1/2 kg csirkemell
10 dkg szalonna
10 dkg sajt
1 kg sárgarépa
2 db kicsi cukkini
2 gerezd fokhagyma
3 db karalábé
3 db csili
só, durvára őrölt bors
Elkészítése:
A pataki tálat beáztatom 1 órára. Közben megtisztítom a zöldségeket, felkarikázom, a szalonnát felszeletelem és bevagdosom. A csirkemellet kockákra vágom. Az egészet összekeverve a tálba rakom, a tetejére a szalonnát és a sajtszeleteket. Megszórom sóval és borssal, ráteszem a fedőt és sütőbe teszem. 

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Napi olvasója vagyok a blogodnak!
Hihetetlen,amit végigcsináltál. Akaraterőben és kitartásban egyaránt.
Csak gratulálni tudok!!!

Most olvasgatok utána a paleolit életformának. Sok olyan dolog sarkall a követésére, amit másoknál megoldódni látok. Pl allergia, glükóz intolerancia, bőrproblémák, túlsúly.
Nagyon tetszik nálad, hogy nem akarod a kiesett élelmiszer csoportokat minden áron helyettesíteni (pl tojásfehérjéből és kókuszlisztből kenyér, magokból joghurt ...Brrr)

Judit

hangoskodo írta...

Köszönöm Judit, látom figyelmesen olvasol. Az elején sokat bajlódtam a helyettesítgetésekkel, kellett az idő, hogy áttérjek az egyszerű működtetésre. Mindig ideérünk, -mindenben a legegyszerűbb a célravezető.
Megtapasztaltam, hogy a paleolit táplálkozásban semmiféle hiánytermék nincs! Ez persze már csak akkor történhetett meg, amikor a szervezetem, főként az emésztésem újra normálisan működött. Kívánok jó döntéseket, egészséget és karcsú vonalakat! :)