2012. augusztus 3., péntek

Paleolit napi menü 286. nap

Előkerült a kerti grillező. A vendégeimet igaz paleo vacsorával vártam. Ez volt az első kerti party az új otthonomban. A tűzgyújtás okozott némi gondot, de végül a kezdők szerencséje besegített. :-)

Csütörtöki menü

reggeli: limonádé, banán, kávé
ebéd: - tojásrántotta, kovászolt karalábé
vacsora: saslik, grillezett sajt

Saslik


Hozzávalók:
1,5 kg tarja felkockázva
20 dkg szalonna vékonyra kockázva
1 citrom leve
1 fej hagyma, 
0,5 dl olajessimo - itt beszerezhető
őrölt paprika, só, bors
Elkészítése:
A húsokat előző este bepácoltam a hagymával, a citromlével, az olajjal és a fűszerekkel. A sütés előtt felfűztem egy pálcikára, 1 szalonna, 1 hagyma és 1 hús sorrendben. Az izzó faszénen megsütöttem.

Grillezett sajt


..és kizárólag a vendégeknek a hamis túrósrétesem


A házi túróhoz ezt a régi receptet találtam méltónak. Mivel ez nem paleo, a receptet itt nem posztolom, kérésre elküldöm.

Nincsenek megjegyzések: