2012. szeptember 10., hétfő

Paleolit napi menü 324. nap

Hosszú útra keltem. Elkísértem a Reménysugár zenekart zsirai koncenrtjére. Ez a kis település a nyugati határnál fekszik, Bükkfürdő közelében. A Rimóczy kastélyban fogyatékkal élők otthona működik. Idén első ízben csatlakoztak a Magyar Dal Napja rendezvény sorozathoz. Európa egyik legszebb barokk kastélya szolgált helyszínéül Presser Gábor hajdani álmának, hogy szeptember második vasárnapján országszerte magyar dalok szóljanak.

" Azt gondoltam, hogy a mindent elárasztó importzene árnyékából legalább évente egy napra egy kis fényt koldulhatunk a saját értékeink megvilágításához. Hogy áldozzunk egy kis figyelmet a hagyományainknak - mert sokféle van - és a sok megszületett, de a közönség előtt szinte ismeretlen, hiába megírt új műnek és az ezeket megalkotó új tehetségeknek. Egy napos ünnepre gondoltam, ami nekünk és rólunk szól, mi szervezzük, ahogy mondják "alulról". "
                                                                                                                  Presszer Gábor




Így alakult a vasárnapi menü - zenei csemegékből. Készületlenül indultam el, egy szelet rántott húsra futotta, ez nem érdemel külön fejezetet. :-)

Nincsenek megjegyzések: