2012. október 29., hétfő

Sütőtök minden mennyiségben


Ahogy azt már többször is említettem bőséges volt a termés. Gyakran kerül az asztalra és számtalan variációban. Tegnap ebéd meghívásom volt. Gondoltam, hogy nem megyek üres kézzel. Kikevertem gyorsan egy tésztát, pucoltam a tököt...

Sütőtökös fordított



Hozzávalók:
1/2 kg sütőtök lereszelve
6 db tojás
10 dkg kókuszreszelék
3 ek lenmagliszt
1 ek cukoressimo
5 dkg mazsola
1 sütőpor
fahéj
zsír a tepsi kikenéséhez
Elkészítése:
Zsírral kikenem a tepsit és az aljára terítem a lereszelt tököt, amit megszórok a fahéjjal és elősütöm kb. fél órát. Közben a tésztához összekeverem a többi alapanyagot, a tökre öntöm és visszateszem a sütőbe. Kifordítom a tepsiből, nagyon finom tökkrém lesz a teteje.

Vasárnapi menü

reggeli: - limonádé, szőlő, kávé
ebéd: - cigánypecsenye, káposztasaláta, tökös süti
vacsora: - sült tök


Nincsenek megjegyzések: