2012. november 3., szombat

Csülökpörkölt


Igencsak hozzájárult a valódi életmód váltásom hosszútávú sikeréhez, hogy elfelejthettem a  régi diétáimat a rosszullétig folytatott koplalásokat. Ínyenc lévén szíves kóstolgatok "idegen" étkeket, de valójában kedvenceim a hagyományos, magyaros ételek. Ezek hiányoztam és egy-egy kúrát követően alig vártam, hogy újra visszatérhessek a kedvenceimhez. Most semmiféle hiányt nem szenvedek, nyugodtan főhet a csülökpörkölt.

Csütörtökön böjtös napot tartottam, vágytam a paradicsomlevet.



Pénteki menü

reggeli: - limonádé, szőlő, kávé
ebéd: - csülökpörkölt, zöld paradicsommal (saját savanyítás)
vacsora: - csülökpörkölt

Csülökpörkölt



Hozzávalók:
1,5 kg csülök felkockázva
3 fej hagyma apró kockára vágva
1 ek mangalica zsír
1 paprika
1 paradicsom
só, pirospaprika, babérlevél
Elkészítése:
Megdinsztelem a hagymát a zsíron, megszórom a pirospaprikával és beleforgatom a húst. Sózom, belekeverem a babérlevelet, a felszeletelt paprikát és a paradicsomot. Annyi vizet öntök alá, hogy éppen ellepje. Fedő alatt, lassú tűzön puhára párolom.

Nincsenek megjegyzések: