2012. június 8., péntek

Paleolit napi menü 230. nap

Andrea nap valamikor áprilisban volt, de barátnőnk felköszöntése valahogy elmaradt. Az erre kitűzött napokon  mindig közbejött valami. Megvártuk vele a nyarat, hogy a kertben tarthassuk. :-)
A 8 fős társaság tegnap végre összeült, vendéglátónk szépen felkészült az ünnepre. A gazdag kínálatból én is kiválaszthattam a nekem valót.

A héten beszéltem már az őszinteségről, nos egy kicsit lazítottam megint. Leírom, hogy tegnap cukorborsó főzeléket ettem, ez természetesen nem követendő példa. Azt viszont jelzi, hogy a paleolit életmód nem a mereven  ragaszkodásról szól. A menzán ezt kínálták és nem tiltakozott az érzékem ellene, így ez a vétek semmiféle bűntudatot nem okozott.

Csütörtöki menü

reggeli: - eper, limonádé, kávé
ebéd: - húsleves, cukorborsó főzelék
vacsora: - spenót marhapörkölttel és salátával

Vacsora



Nincsenek megjegyzések: