2012. augusztus 23., csütörtök

Paleolit napi menü 306. nap

Körte, őszibarack, szilva érik a kertemben, garantáltan vegyszermentesen. Bátran nyúlok hozzájuk, főként reggelire. Ezt a réges régi szokásom megtartottam a paleolit életmódomban is. Bevallom, most, hogy gyakran kijárok a hegyre, más időpontokban is engedek a csábításnak. Olyan szépen, mosolyogva kínálják magukat a gyümölcseim. Vitatott kérdés ez a paleoban, részint a fruktóz miatt, részint a gyümölcstermelés vegyszerezettsége miatt. Szerencsés adottság nekem a kertem, így a második szempont nálam nem játszik. Az első elgondolkodtat és visszanyúlok e kérdésben is az önszabályozáshoz, figyelem a működést. Biztosan nem véletlen, hogy ebben a rekkenő hőségben a gyümölcsöt kívánom. A vércukrom rendben van (cukorbeteg voltam), a súlyom sem emelkedett a megnövekedett gyümölcsfogyasztás mellett sem. Megfigyeltem még, hogy akkor érzem igazán jól magam, ha egyszerre csak egyféle gyümölcsöt eszem.
Minden viták és tudományos magyarázatok mellett lassan, de biztosan alakul a saját utam.

Szerdai menü

reggeli: - limonádé, körte, kávé
ebéd: - töltött káposzta / éttermi menü
vacsora: - körte, sajt

Töltött káposzta


Nincsenek megjegyzések: