2012. augusztus 24., péntek

Paleolit napi menü 307. nap

Úgy indult a reggel, hogy, hogy a csütörtökönként szokásos böjtös napot tartok. Kikészítettem egy tál körtét,  megcsináltam a limonádét.


Pörgős nap volt a tegnapi, a munkám, az elkészült sajtok és a nyár ízeinek a tartósítószer mentes becsomagolása osztotta az időm. Üdítő volt a körtét falatozni, amikor éheztem és fogyott a limonádé is rendesen. Aztán jött egy telefon, bejelentkezett egy vacsoravendég és borult a terv. Ez is másképp hatott régen, a fogyókúra sikertelenségét jelentette egy ilyen "borulás". Emlékszem, hogy sokat bosszankodtam ilyenkor és bevallom, hogy nem örültem a váratlan vendégeknek. 
Most nem probléma és az sem az, hogy a gyorsan készülő ételekből választok, a tegnapi vacsora elkészítése sem tartott fél óránál tovább.

Csütörtöki menü

reggeli: - limonádé, körte, kávé
ebéd: - limonádé, körte kávé
vacsora: - rántott cukkini

Rántott cukkini


A cukkini bundáját most szezámliszttel ( itt beszerezhető ) készítettem.

A sajtokba, a múltkori sikeres próba után már bátran adagoltam az aszalt paradicsomot.


Nincsenek megjegyzések: