2012. október 17., szerda

Paleolit napi menü 361. nap


Varázslatos őszi fények az egész napos eső után.

Jelentem, meggyógyultam. Gyorsan átvonult rajtam, bár tegnap még émelyegtem kicsit, de az erőm visszatért. Olyannyira, hogy fogtam a botjaimat és gyalóglóba indultam. A nordic walking is a részemmé vált. Méltánytalanul kevés szó esik a paleolit oldalakon a mozgásról. Az utam elején sokat írtam róla, mostanában csak teszem...
Ígértem az egy éves tapasztalataim összegzését. Lassan megkezdem a visszaemlékezést. A paleolit életmód nem korlátozódik a táplálkozásra. Az eleje óta három részre figyeltem: -táplálkozás, -mozgás a szabadban, -a lélek edzése.
Heti 2-3-néha 4 alkalommal edzettem, edzek. Sok módszert kipróbáltam, a nordic walking, a pilátesz, az úszás és a tibeti ötös jóga gyakorlatok (az örök fiatalság forrása), amik rendszeressé váltak. Ez utóbbi már a mentális síkot is érinti, minden reggel 15 perc, a nap indítása...A mozgás 50 felett menü pontban olvashatók a részletek.

Tegnap még koplaltam, gyorsan akartam elűzni a bajságot. A hétfői tapasztalat alapján szőlővel folytattam kedden is. 

Nincsenek megjegyzések: