2011. október 26., szerda

Paleolit napi menü...3. nap

Hét közben sajnos kevesebb időm jut a konyhára és biztosan lesz olyan is, amikor kedvem sincs hozzá. Ezért vannak ételek, amik felmelegítve is kiválóak, akár több napig is szívesen eszem. Egy dobozban mindig van muffin, és gyümölcs. Lassan átáll a kamrám is paleóra. A lényeg, hogy legyen alapanyag, akkor nincs " bűnözés ":-)
Tegnap reggel először éreztem a kenyér utáni vágyat. Tudtam, hogy napközben úton leszek és az időm kevés. Ezért újra egy muffint kevertem, de most sósat. (azért is szeretem a muffint, mert sütéssel, mindennel együtt 20 perc alatt elkészül). Elővettem a céklaként vásárolt fekete retket is. :-)

Hétfői menü:


reggeli: - sajtos muffin, fekete retek saláta
ebéd:   - sajtos muffin zöld paprikával
vacsora:- házi kolbász, paprika, paradicsom

Sajtos muffin


Hozzávalók:
20 dkg reszelt sajt
3 db tojás
3 ek zabpehely
apróra vágott kapor
1 sütőpor
Elkészítése:
A tojásokat habosra keverem és hozzákeverem a többi anyagot.

Fekete retek saláta


Hozzávalók:
1 db fekete retek
1/2 citrom
csipet só

Elkészítése:
Apróra reszelem a retket , sózom és citromlével meglocsolom.


Amikor én a kozmetikát tanultam (több mint 30 éve) nem voltak késztermékek, magunk készítettük a krémeket és a pakolásokat. 
Pl. a fekete retek levét szeplők és májfoltok halványítására használtuk.


Nincsenek megjegyzések: