2011. december 13., kedd

Paleolit napi menü...52. nap

Gondoltam én, amikor elkezdtem átállítani magam a paleóra, hogy nem lesz mindig kedvem a konyhában tölteni az időm. Itt a tegnapi példa és ma is így lesz. A pár perces ételek vannak terítéken.
Már rutinosan cselekszem, természetessé váltak az lehetséges étkezések. Olyannyira, hogy tegnap például elfelejtettem, hogy fogyókúrázom és nem mértem meg magam. Nade ilyet, köszönöm Paleó!
Jókat mosolygok magamon. A környezetem hitetlenül szemléli az átalakulásomat, ami most már nagyon szembetűnő. Ők láttak sokat kínlódni az elmúlt években. Egyszerűen nem hiszik el, hogy az indulás nehézségeit leszámítva, ebben semmi kín nincs. Jönnek a megjegyzések is:....persze neked könnyű, mert megteheted, van rá időd, szeretsz főzicskézni, stb. Ez az ebéd az elfogyasztásával együtt 20 percbe telt. Így aztán én rajtuk is csak mosolyogni tudok.
Az életmód és fogyókúra iparban valóban sok a hazugság és a csak kevesek számára teljesíthető receptúra. Elárasztanak bennünket a sokat ígérő termékekkel, az igaz változásra nem ösztönző programokkal. Óriási üzlet ez, aminek nem az ember van a középpontjában, hanem a pénz.


Hétfői menü

reggeli: - körte
ebéd - szilvacsatnis, sajtos rántotta
vacsora: - maradék hidegen

Szilvacsatnis, sajtos rántotta


Hozzávalók:
2 ek maradék szilva csatni
3 db tojás
2 dkg reszelt sajt
Elkészítése:
A csatnit egy serpenyőben felforrósítom, ráütöm a tojásokat és megszórom a reszelt sajttal. Kevergetve megsütöm.


Nincsenek megjegyzések: