2012. január 20., péntek

Paleolit napi menü...90. nap

90 nap telt el azóta, hogy a változás útjára léptem. E rövid idő idő alatt teljesen " kicserélődtem". Emlékszem jól a kezdetre. Elkeseredve 101 kg-al és sok-sok bajjal, mintegy utolsó esélyt adva magamnak döntöttem. Az elmúlt 30 év sikertelen fogyókúráiban tudtam, hogy csak az életmódváltás hozhat eredményt...de ezt a régi mintájú diétákkal elképzelhetetlennek tartottam. Gyakran ki is fejeztem, hogy én annyira szeretek enni, hogy képtelen vagyok egy életen át diétázni. Ezt a nézetemet tartom ma is, mert minden látszat ellenére én nem diétázom. A paleo táplálkozás nem diéta! Ez egy tudatosság, amiben elkerülöm a nekem ártó élelmiszereket, egy játék, amiben paleósítom a hagyományos, számomra kedves ételeket. A szabadban végzett  mozgás ( nordic walking ), a reggeli jóga, a szauna party-k...az ellenőrzött, ipar által nem feldogozott ételek közös alkotói a sikernek, amit elkönyvelhetek. A hétfői mérés szerint 88,5 kg, egészséges és fitt vagyok. Sajnos a korom számadatában nem történt csökkenés. :-)

Ebben a kis kosárban kezdtem a " paleo gyűjtögetést ". Apránként megtelt, ideje nagyobbra cserélnem.


Csütörtöki menü

Ha csütörtök, akkor böjt! Nem én, az önszabályozás alakította így! 

Almát ettem egész nap sok vízzel. 

Ezek a gyönyörű almák egyenesen a termelőtől kerültek hozzám.


Nincsenek megjegyzések: