2012. január 21., szombat

Paleolit napi menü...91. nap

A böjt utáni napok fantasztikusan könnyedek. Így volt ez tegnap is. Tengernyi teendőm pillanatok alatt elkészült Ilyenkor minden olyan tiszta és világos. Persze, hisz én magam is " tiszta vagyok ". Milyen mulatságos a múltra gondolni...a testem működésének a nagy részét az emészthetetlenség töltötte ki.

Volt egy közösségi rendezvényünk, sok baráttal találkoztam. Bemutattam az új formám, nagy volt a sikerem. Sokan rám csodálkoztak, akik pár hónapja nem láttak, de azok is, akik csak pár hete nem. Éreztem én, hogy új frizura kell! :-)
A viccet félretéve, valóban napról napra érzékelhető a változás.

Pénteki menü

reggeli: - naspolya
ebéd: - paszternák lepény, fejessaláta
vacsora: ebéd maradék

Paszternák lepény



Hozzávalók:
3 szál paszternák
1 fej hagyma
3 db tojás
1/2 dl kókusztej
4 ek lenmagliszt
1 kk szódabikarbóna
1 csokor petrezselyem
2 vékony szelet szalonna 
só, durvára őrölt színes bors
Elkészítése:
A tojásokat felverem és sorban hozzákeverem a többi alapanyagot. A négyszögletes szilikonos sütőformát vékonyan kizsírozom, beleöntöm a keveréket, a tetejére teszem a bevagdosott szalonnát és előmelegített sütőben, kb. 35 percet sütöm. Szépen szeletelhető.

Fejes saláta


Hozzávalók:
1 fej saláta
2 gerezd fokhagyma
2 dl víz
1 dl balzsamecet
1 ek méz
1 tk sárgabarackmagolaj
Elkészítése:
A salátát megmosom és egy tálba tépkedem. A vizet a balzsamecettel, a mézzel, a sóval, az apróra vágott fokhagymával felforralom és félreteszem kicsit hűlni. A salátát meglocsolom az olajjal és ráöntöm a még meleg levet. Jól összekeverem és hagyom kihűlni. A saláta kicsit megfonnyad, én így szeretem. 


Nincsenek megjegyzések: