2012. február 21., kedd

Paleolit napi menü...122. nap

Nagyon ritkán, de előfordulnak velem is olyan reggelek, amikor benne van a levegőben az érzet, hogy talán jobb lett volna nem felkelni. A tudatalattimban biztosan benne volt, hogy hivatali ügyintézések sora vár rám. Sok-sok kellemetlen tapasztalat. Nem szeretem ezt az állapotot és tudom, hogy ez a hatás is megváltoztatható. A reggeli jóga után, leültem egy rövidke meditációra és elképzeltem a mosolygós és segítőkész ügyintézőket. Mosolyogva indultam én is. Ez a mosoly kísérte a napom és mindent viszonylag gyorsan elintéztem. Egyre világosabb számomra, hogy " minden tőlem függ ", hogy képes vagyok-e arra, hogy félretegyem a régi tapasztalások emlékeit, hogy tudom-e a dolgokat a most valóságában szemlélni, hogy el tudom-e képzelni azt, hogy lehet másképp is. Tegnap tudtam és más lett. Tegnap biztosan nem egy zavaró tényező voltam az ügyintézők munkarendjében.
Csak pár perc meditáció és minden megváltoztatható.

Hétfői menü

reggeli: - alma
ebéd: - vasárnapról maradt párolt zöldségek szalonnával
vacsora: - kocsonya

Kocsonya


1 megjegyzés:

Unknown írta...

Balogh Béla: A tudatalatti tízparancsolata. Könyv és CD. Ajánlom :)