2012. február 19., vasárnap

Paleolit napi menü...120. nap

Közel a farsang vége. Kezdődik a 40 napos böjt. Sosem tartottam a teljes húsmentességet, csak bizonyos napokon. Ilyen például a hamvazószerda és a nagypéntek. A tisztulásra, a gyomor és az emésztőrendszer "tehermentesítésére" viszont odafigyeltem. Könnyű ételeket választottam és csökkentettem az ételek mennyiségét, napjában egyszer laktam jól. Most úgy érzem, hogy erre sincs szükség. Tervezem viszont csökkenteni a süteményeket és visszaállítani a heti egyszeri böjtös napokat. 11 kg van még vissza, ideje újra beindítani a fogyást.


Szombati menü

reggeli: - alma
ebéd: - gyümölcsleves, sült sajt csatnival
vacsora: - kocsonya

Gyümölcsleves


Hozzávalók:
1 maroknyi aszalt gyümölcs
1 db körte
1 db alma
1 db lime
2 ek nyírfacukor
1 dl kókusztej
1 ek lenmagliszt
fahéj, szegfűbors
Elkészítése:
A körtét és az almát felkockázom és az aszalt gyümölccsel felteszem főni, annyi vízzel, hogy bőségesen ellepje. A lime-t felkarikázva hozzáadom, cukrozom és fűszerezem. A kókusztejbe belekeverem a lenmaglisztet és amikor a gyümölcsök megpuhultak behabarom.

Sült sajt cékla-alma csatnival


Almás kókuszgolyó


Hozzávalók:
3 db alma
4 ek zabpehely
5 ek kókuszreszelék
2 ek holland kakaó
2 ek rum
1 tk fahéj
Elkészítése:
Az almákat lehéjazom és apróra reszelem. Sorban hozzákeverem a többi alapanyagot, a kókuszreszelékből 3 evőkanállal. 2-3 órát hidegen pihentetem és golyókká formázom. Beleforgatom a maradék kókuszreszelékbe.

Nincsenek megjegyzések: