2012. március 21., szerda

Paleolit napi menü...151. nap

Folytattam a betegség elleni harcot. Leveseket és gyümölcsöket kívántam. Megint csak az önszabályozás lépéseit követtem. Ma már egészen jól vagyok. Nem tudom, hogy miféle kórság volt rajtam, de szerencsére gyorsan átvonult.
Alkalmazott "gyógymódok":
- hagyma félbevágva minden helyiségben
- pálinkás toroköblögetés
- C-vitamin nagy dózisban
- gyümölcsök és levesek
- ágymeleg

Keddi menü

reggeli: - alma
ebéd: - hagymaleves, sajt
vacsora: - gyümölcsleves

Hagymaleves


Hozzávalók:
2 nagy fej hagyma
1 l víz
1 szelet sajt
Elkészítése:
A hagymát felkarikázom, kicsit sózom és megfőzöm. A sajtot a tányérba teszem és rámerem a forró levest.

Gyümölcsleves


Hozzávalók:
10 dkg aszalt gyümölcs
1/2 l víz
1 ek paleo gyümölcs-mix - itt beszerezhető
Elkészítése:
A gyümölcsöket puhára főzöm és a végén hozzákeverem a gyümölcs-mix-et. 

A friss sajtjaim


Nincsenek megjegyzések: