2012. május 22., kedd

Paleolit napi menü 213. nap

Tegnap elfelejtettem megjelölni a lapot, amire hivatkoztam. Most pótlom, mert érdemesnek találom a megosztásra. Jó mazsolázást itt!

A kiskertemben az első használható fűszernövény a kapor. Sokoldalúan felhasználható a konyhában és a szépségápolásban is.
Készítettem egy pakolást a fáradt bőrömre:

1 ek mézet összekevertem 1 ek joghurttal és beledolgoztam az apróra szeletelt, kissé megtört kaprot. Felvittem az arcbőrre, 20 percig hagytam és lemostam.
Ez a pakolás üdévé, élettelivé varázsolja bőrt, érdemes rászánni az időt.

Hátfői menü

reggeli: - limonádé, baunty szelet, kávé
ebéd: - rakott pasztenák
vacsora: házi szalámi, sonka, zöldhagyma

Rakott paszternák

undefined

Hozzávalók:
1 kg paszternák
6 db tojás
1 dl kókusztej
15 dkg  kolbász
1 kk zsír
Elkészítése:
A paszternákot karikákra vágom és sós vízben megpárolom. 4 tojást keményre főzök, felkarikázom. Egy jénai tálat kikenem a zsírral és belerakom a paszternák felét, arra a felkarikázott kolbászt, a főtt tojásokat, a maradék paszternákot. A kókusztejet kikeverem 2 tojással, sóval és a tetejére öntöm. Forró sütőbe teszem fél órára.

Nincsenek megjegyzések: