2012. július 5., csütörtök

Paleolit napi menü 257. nap

A jóhoz hamar hozzászokik az ember. Természetessé vált, hogy -a paleolit életmódomnak köszönhetően- a testem ebben a kánikulában is jól működik. Figyeltem tegnap az embereket, sokan panaszkodnak a hőség miatt, dagadnak a végtagjaik, gyengék...Lehet ez a másképp is, lelkesen mutogatom a vékony bokámat. :-)
Irigykedő tekinteteket látok és sok-sok kifogást hallok. Ezért, azért, amazért nem tudnak váltani...
Végtelen öröm, hogy én tudtam! 3/4 év telt el azóta, én már nem szaporítom a jajgatók táborát.

Szerdai menü

reggeli: - limonádé, sárgabarack, kávé
ebéd: - sült sajtos rántotta, kovászos tök
vacsora: -  szalonna, kovászos cukkini


Sült sajtos rántotta



Hozzávalók:
1 ek kókuszolaj - itt beszerezhető
10 dkg füstölt sajt (saját készítésű)
10 db tojás
Elkészítése:
A sajtot felkockázom és a felhevített kókuszolajon pirosra sütöm. Ráütöm a tojásokat, sózom és kevergetve készre sütöm. 


Nincsenek megjegyzések: