2012. július 7., szombat

Paleolit napi menü 259. nap

Pár napos lazításba kezdtem, mert megérdemlem. :-) Élvezem az új környezetem létét és a meleg ellenére felhúzom a gyaloglócipőm. Az elmúlt pár hétben elhanyagoltam a mozgást és már nagyon hiányzik. A paleolit életmód szervez része a szabadban történő mozgás. Rend van már körülöttem, visszatérek a megszokott életvitelemhez. Nordic walking, úszás, pilátesz....

Pénteki menü

reggeli: - limonádé, sárgabarack, kávé
ebéd::- házi kolbász, kovászos cukkini
vacsora: - tojásrántotta, kovászos karalábé

Beérett a hét elején készített kovászos cukkini és karalábé, ahogy azt akkor írtam is, csak a nevében kovászolt, mert mert semmiféle segédanyagot (se kenyeret, se krumplit nem tettem bele). Az íze kiválló, az állaga friss és ropogós.



Nincsenek megjegyzések: