2012. augusztus 14., kedd

Paleolit napi menü 297. nap

Végtelen az örömöm az aszalt paradicsom láttán. Új szín az életemben a paleo kert és az ott termett zöldségek, gyümölcsök feldolgozása. Ez a szőlő a szüleim hagyatéka, keveset jártam ki és, ha segíteni hívtak, akkor morogva mentem. A rohanó életmódomtól messze járt a gondolata is annak, hogy én ott tevékenykedjek. A zöldségesnél megkaptam mindent frissen, nem foglalkoztatott, hogy hol és milyen körülmények között termelték. Nos ez megváltozott, a paleolit életmód megtanított többek között arra is, hogy csak ellenőrzött helyekről kerüljenek az élelmiszerek a konyhámba. A legtisztább az, amit én csinálok. Az, hogy ebben ilyen örömöm lelem, az ajándék.


Fűszeres paradicsom, az üvegbe zárt nyár


Teleraktam az üveget aszalt paradicsommal, adtam hozzá fokhagymát, csilit, babérlevelet, durvára őrölt borsot, szárított, morzsolt bazsalikomot és felöntöttem olívaolajjal.

Hétfői menü

reggeli: - limonádé, körte, kávé
ebéd: - kelkáposzta főzelék pörkölttel
vacsora: májas hurka, sajt, paradicsom saláta

Vacsora


Nincsenek megjegyzések: