2012. augusztus 18., szombat

Paleolit napi menü 301. nap

Tegnap maradékevésre voltam hivatalos, a szülinapi túlkínálatot kellett hasznosítani. -:)
Lassan vége a nyárnak, besűrűsödnek a kerti összejövetelek. Ma nálam lesz lakásszentelő. Készülődök a bográcsolásra.

Pénteki menü

reggeli: - limonádé, körte, kávé
ebéd-vacsora: - halászlé, lecsó



Nemcsak a kerti partyk sűrűsödnek, hanem a nyár ízeinek a "becsomagolása" is. A szőlőben majd minden termőre fordult. Folyamatosan megy az aszaló, most éppen paradicsom és cukkini van benne. 

Aszalt cukkini


A paradicsomból, ami nem fért az aszalóba, készült pár üveg paradicsomlé.


Egyszerű módját választottam az elkészítésének. Nagy lyukú reszelőn lereszeltem a paradicsomot, feltettem főni a forrástól számított 10 percig. Sterilizált üvegekbe töltöttem, a tetejére olívaolajat öntöttem és száraz dunsztba tettem. 

Nincsenek megjegyzések: