2012. augusztus 15., szerda

Paleolit napi menü 298. nap

A barátnőmmel közös ebédet terveztünk, de délben telefonált, hogy mégsem tud jönni. Ilyenkor szoktam a sonkához, kolbászhoz vagy a szalonnához nyúlni, de most meleg ételre vágytam. a leggyorsabb mentőötlet a rántotta. Dupla adagot készítettem, így a vacsorára sem volt gondom. Kb. 10 percet töltöttem a konyhában, ezt azok kedvéért említem, akik azzal bújnak ki a váltás alól, hogy: - "nekem erre nincs időm"...
Többnyire gyors ételeket készítek, egyrészt, mert én sem vagyok a konyhám rabszolgája, másrészt mert azt szeretném, hogy széles körben másolható legyen és nem utolsósorban azért, mert vallom, hogy a paleolit táplálkozásban nem kell, hogy az étkezés központi kérdéssé váljon. (A régi mintájú fogyókúráimban máson sem járt az agyam.)
Attól kezdve, hogy a kamrát átállítottuk, már csak kreativitás kérdése.

Keddi menü

reggeli: - limonádé, körte, kávé
ebéd: - sajtos rántotta, paradicsomsaláta
vacsora: - mint az ebéd, hidegen

Ebéd és vacsora


Hozzávalók:
6 db tojás
10 dkg sajt
1 tk kókuszolaj
Elkészítése:
A felforrósított olajon megpirítom a sajtszeleteket, ráütöm a tojásokat és kevergetve készre sütöm.

Nincsenek megjegyzések: