2012. szeptember 2., vasárnap

Paleolit napi menü 316. nap

Milyen jó, hogy szombaton kezdtem a lustálkodást, így átnyúlhatott a vasárnapba is! Így most az alváshiány is orvosolva, 9-ig aludtam. A fejemben kellemes, laza zsibbadás van, a gondolat nélküliség. Ez a kipihentség fokmérője. Az egyedüli gondom most, hogy még nem főtt le a kávé. :-)
De jön már az illata és lassan ébrednek a gondolatok is, tervek a mai napra...

Szombati menü

reggeli: - limonádé, szőlő, kávé
ebéd: - párizsi szelet hagymás cukkinivel
vacsora: - madártej

Párizsi szelet hagymás cukkinivel


Nagy mennyiségben készült tegnapi ebéd, összejött a család. A párizsi sertéscombból készült. Kikloffoltam, besóztam a hússzeleteket és először szezámlisztbe (itt beszerezhető), majd a felvert, sóval és borssal ízesített tojásba forgattam.  Bő zsíron kisütöttem.
A cukkinit és a hagymát vékonyan felszeleteltem és a visszamaradt zsírban megsütöttem.
A panírozásból megmaradt tojást és a szezámlisztet összekevertem és szintén mindkét oldalán kisütöttem.
Kínáltam hozzá az 1 hete eltett vödrös savanyút.
Desszert madártej volt.

Itt jegyezném meg, hogy a családom elfogadóvá vált. Egyre ritkábban jönnek a külön kérések és már én sem töröm magam a köretkiegészítésekkel. Így volt jó, ahogy volt!


Nincsenek megjegyzések: