2011. november 15., kedd

Paleolit napi menü...24. nap

Ha hétfő, akkor mérlegelés. Örömmel jelentem, újabb mínusz 1 kg. Összesítés: mínusz 5 kg. Most már bizton elmondhatom, hogy ez nekem bejött! Egyszer sem éheztem és nagyon finomakat ettem. Ehhez a fogyáshoz nyilvánvalóan hozzájárul a mozgás is, amit beillesztettem a mindennapjaimba. Fitt vagyok újra és egészséges. Reggelente friss és könnyed az ébredés. Belátom, hogy ebben a korban ez már nem megy magától, ezért tenni kell.

Tegnap kultúr csemegéztem. Pécsi örmény barátaim meghívtak egy programra. Volt vallástörténeti kiállítás, filmvetítés és a mi néptáncegyüttesünk bemutató tánca. Ez volt az első komoly szereplésünk, nagyon nagy izgalmak közepette. TV felvétel, interjúk...a végén állófogadás, sok finomsággal.
Kiválasztottam a nekem való ételeket és végre senki sem csodáskodott rajtam. Senki sem vette észre, hogy diétázom.( Régebben akár baráti társaságban voltam, akár ilyen helyeken, állandóan magyarázkodnom kellett. A régi diétákat nem lehetett ilyen észrevétlen csinálni.) De jajj, a baklava! Minden bűntudat nélkül bevállaltam.

Visszatérek a konyhámhoz. Tegnap megint a maradék felhasználásából született egy kiváló muffin. A " nasi dobozom" újra tele!

Hétfői menü


reggeli: -ananász
ebéd: - maradék káposzta leves, fasírt
vacsora: - aszaltszilvával és barackkal töltött csirkemell, kolbásszal töltött karaj, baklava

Vacsora



Káposztás muffin


Hozzávalók:
4 db tojás
2 ek maradék párolt káposzta
6 púpozott ek zabliszt
1 ek zsír
1 sütőpor
só, bors, mák, szezámmag
Elkészítése:
A tojásokat felverem és hozzákeverem az összes hozzávalót. A muffin sütőt papírral kibélelem és kanállal betöltöm a tésztát. A tetejét megszórom felét mákkal, felét a szezámmaggal.

Kókuszos-mazsolás-csokis muffin


Hozzávalók:
4 db tojás
15 dkg kókuszreszelék
1 ek méz
10 dkg mazsola
12 db apróra tört étcsoki
1 sütőpor
Elkészítése:
A tojásokat felverem és belekeverem a többi hozzávalót. Papírral bélelt muffin sütőben sütöm.

Örmény tánc-David Yengibarjan

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jól megkaptad a magadét az index fórumon! Szégyelld magad, nem vagy rendes paleós, mert nem lettél rosszul a baklavától! :))))))))))))

hangoskodo írta...

Talán túlélem:)))