2011. november 18., péntek

Paleolit napi menü...27. nap

A tegnapi böjtöt biztosan nem véletlenül "kívántam". A már emlegetett önszabályozás lépett életbe. Egyre inkább érzem, hogy a szervezetem újra tudja, hogy mi a jó neki...vagy csak most észreveszem? Figyelek magamra!
A böjt utáni nap hihetetlenül könnyed, tipikus érzéki csalódás, mintha 10 kg-al lennék kevesebb. Ténylegesen nem tudom, hogy mennyi, mert nem szaladgálok a mérlegre (régen folyton mértem, és ha nem jött a várt eredmény gyakorta, elkeseredésemben abbahagytam a kínzatást- mert bizony kínként éltem meg a diétáimat).
Igazán hálás vagyok a barátnőmnek, hogy megismertetett a paleolit életmóddal.

Hangsúlyozottan foglalkozom a bőrömmel. Fiatalon csodálatosan alkalmazkodik a változásokhoz, de az idő haladtával lazulnak a rugalmas kötőszövetek és hamar itt a baj. Vallom, hogy megelőzni sokkal könnyebb, mint orvosolni. A peelingezést heti kétszer csinálom, fürdésnél csak pár percet vesz igénybe. Segíti a bőr méregtelenítését és megújulását. Heti kettőször bekenem a kritikus felületeteket a fahéjas krémmel és folpakkal betekerem. Felgyorsítja a méregtelenítést és regenerál.(receptek a z Otthoni szépségápolás oldalon)
Na és a mozgás mindennap! Jóga minden reggel, heti 3x nordic walking, hetente 1x szauna, úszás.

Csütörtöki menü


1 liter savanyú káposztalé 5x2 dl 2-3 óránként és víz-víz-víz


Tegnap megint a maradék felhasználásában kreatívkodtam. Maradt a bolonyai szószból, amit bekevertem muffinnak. Gyakran készítek muffinokat, mert egyszerű, gyors és beilleszthető a paleóba kenyér pótlónak, vagy édességnek. Megjegyzem egyre kevésbé hiányzik mindkettő.
Anyám arra tanított, hogy ételt nem dobunk ki. Azt is Tőle tanultam, hogy a jó háziasszony sohasem tálalja fel ugyanabban a formában, "átalakítja". Hálával és köszönettel gondolok Rá!

Húsos muffin


Hozzávalók:
4 ek bolonyai szósz
4 db tojás
6 ek zabliszt
1 diónnyi zsír
1 sütőpor
Elkészítése:
Bekeverem az össze hozzávalót és papírral bélelt muffin formában kisütöm.

Most fogom megkóstolni, ez a pénteki reggeli.

Nincsenek megjegyzések: