2011. december 19., hétfő

Paleolit napi menü...58. nap

Volt bennem izgalom, amikor ma reggel a mérlegre álltam. 2 hete nem tettem. Az eredmény fenomenális, újabb -2 kg!
Szép, kerek szám a 10 kg, amit lefaragtam magamról. Nem terveztem a súlyvesztés ütemét, az életmód váltás volt tervezett, aminek biztos hozadéka a fogyás. Úgy állok most az ünnepek előtt, hogy nincs bennem a félelem, hogy az eddig jellemző 2-3 kg visszajöjjön. Az elmúlt években azért diétáztam az ünnepek előtt, hogy ne pluszba íródjon az ünnepi féktelenség. Isten áldjon JOJÓ! (Felénk így szoktak elköszönni valakitől, vagy valamitől véglegesen.)

Vasárnapi menü

reggeli: - kókuszos muffin
ebéd: - húsleves és a benne főtt zöldségek és hús (vendégségben)
vacsora: - szombatról marad párolt zöldségek

Tegnap újra sütöttem a mézeskalácsot. Újabb variáció az eredeti receptem alapján.

Paleo mézeskalács


Hozzávalók:
20 dkg darált mák
20 dkg kókuszreszelék
3 db tojás (2 a tésztába, 1 a tetejére)
15 dkg zsír
6 ek olvasztott méz
1 tk szódabikarbóna
1/2 csomag mézeskalács fűszerkeverék
a tetejére mazsola, mandula
Elkészítése:
Összegyúrom a hozzávalókat és egy éjszakára a hűtőbe teszem.
Sütőpapírt teszek a gyúródeszkára és azon nyújtom ki kézzel kb. 1 cm vastagra. Olyan az állaga, mint a gyurmáé. Karácsonyi figurákkal kiszúrkodom, a tetejét megkenem tojással és megszórom mandulával és mazsolával. Kézzel kicsit belenyomkodom. Sütőpapírral bélelt sütőben, 180 fokon 12 percig sütöm.

Shamboo

Nincsenek megjegyzések: