2011. december 23., péntek

Paleolit napi menü...62. nap

Itt az ünnep elő reggele. Milyen érdekes, hogy nem használjuk ezt a kifejezést. Az ünnep előestéje a fejünkben van...pedig nekünk háziasszonyoknak ez egy igen fontos időpont. Ha ma mindent gondosan előkészítünk, akkor elkerüljük a holnapi "bolondok házát". Erről eszembe jut az apám, aki igen nyugodt ember volt, de minden évben kétszer, szüretkor és disznóvágáskor kifordult magából. Többnyire már reggel elszabadult a pokol és az egész család ellensúlyozandó, összehúzott nyakkal az utasításait leste.
Így vagyok én a karácsonyokkal, vagy merem remélni, hogy voltam. Múltidőbe teszem az elmezavart!
Meglepem a gyerekeimet, nagy lesz az öröm! :-)
Állítsák csak be a fát úgy, ahogy akarják, díszítsék kedvük szerint...én a dolgommal biztosan, kényelmesen elkészülök.

Csütörtöki menü

reggeli: - kivi, alma
ebéd: - avokádós tojáskrém sült sajttal
vacsora: sajtra kent avokádós tojáskrém

Avokádós tojáskrém


Hozzávalók:
8 db tojás
1 avokádó
1 kis fej hagyma
só, bors, mustár
Elkészítése:
A tojásokat keményre főzöm. A hagymát aprőra felkockázom és besózom. Az avokádót félbevágom,  kiskanállal kikaparom a husát és a hagymához adom. Megpucolom a tojásokat és felkarikázva hozzáadom a többihez. Sózom, borsozom, ráteszem a mustárt és botmixerrel kikeverem. ( A gyerekek pirítóssal, én a sajttal ettem.)

Vacsorára felszeletelt sajtra kentem


Nincsenek megjegyzések: