2011. december 24., szombat

Paleolit napi menü...63. nap


"Legyen ma templom minden ember szíve,

Melyben a lélek szárnyat bontogat!

Karácsony édes ünnepén

Legyen imádság minden gondolat."



Békés, áldott Karácsonyt kívánok Mindenkinek!

Pénteki menü

reggeli: - kókuszos muffin
ebéd: - maradék tojáskrém
vacsora: - almás süti

Az almás sütit Andreától ( http://www.paleoandrea.blogspot.com/ ) ötleteltem. Kicsit változtattam, a maradék anyagaimat használtam fel. Mondhatom mennyie eledel! A névnapi köszöntőimet kínáltam vele. A nem paleós barátaim tetszését is elnyerte.

Fordított almás-mákos


Hozzávalók:
3 db alma
4 db tojás
10 dkg kókuszreszelék
2 ek darált mák
4 ek víz
2 ek méz
1 tk szódabikarbóna
fahéj
Elkészítése:
Szétszedhető tortaforma alját bekenem kókuszolajjal és kibélelem a megtisztított, nyolcadolt alma szeletekkel.
Megszórom fahéjjal. Összekeverem a tésztához valókat és ráöntöm az almára. Előmelegített sütőben 20 percig sütöm. Leveszem a torta karimát, ráfektetem a süteményes tényért és felfordítom. 

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Boldog karácsonyt kívánok: csí