2012. január 22., vasárnap

Paleolit napi menü...92. nap

A gyerekeim nem jöttek haza, így a szombat lazán telt. Egyszerűen oldottam meg az étkezéseket. A pénteki salátalébe rukkolát és lila hagymát kevertem és azt ettem mangalica szalonnával.  Az esti éhség a nagyfiaméknál ért. Sonka almával. Jót nevettek rajtam.
A barátnőm küldött át egy ősrégi receptet, a vaniliás kiflit. Átalakítottam és átneveztem, mert ebbe nem került vanília. Lett belőle mogyorós kifli.

Szombati menü

reggeli: - naspolya
ebéd: - mangalica szalonna, rukkola saláta
vacsora: - sonka almával

Mangalica szalonna


Rukkola saláta


Mogyorós kifli


Hozzávalók:
10 dkg kókusz liszt
20 dkg zabpehely liszt
10 dkg nyírfacukor
10 dkg darált mogyoró
25 dkg zsír
Elkészítése:
Összeállítom a tésztát és pár órára hidegre teszem. Kis diónnyi darabokat a tenyeremben sodrom és papírral bélelt sütőlapra teszem. Közepes hőfokon aranybarnára sütöm. A sütőlapon hagyom kihűlni.

Nincsenek megjegyzések: