2012. február 6., hétfő

Paleolit napi menü...107. nap

Kimaradt a klasszikus vasárnapi ebéd. Ahányan vagyunk, annyi fele szóródtunk. Főztem a csülök főzőlevét felhasználva egy hagyományos bablevest, mert délutánra hazatértünk páran. A gyerekeim egyik kedvenc eledele, ahogy én csinálom. Valaha én is nagyon szerettem. Ma ki fogom próbálni az én bablevesem. Már kitaláltam, holnap beszámolok róla.

Vasárnapi menü

reggeli: - alma
ebéd: - főtt csülök tormával
vacsora: meggyes lepény

Meggyes lepény


Hozzávalók:
4 db tojás
3 ek lenmagliszt
3 ek zabkorpa
1 ek holland kakaó
3 ek nyírfacukor
1 ek kókuszolaj
 25 dkg fagyasztott meggy
2 dkg vágott mandula
1/2 sütőpor
Elkészítése:
A tojásokat felverem és sorban hozzákeverem az alapanyagokat. A négyszögletes szilikonos sütőformába öntöm, a tetejét megszórom a meggyel és a mandulával. 180 fokra előmelegített sütőben kb. 20 percig sütöm.

A tegnapi gyaloglás képei



Nincsenek megjegyzések: