2012. február 8., szerda

Paleolit napi menü...109. nap

Mielőtt belevágtam a paleo kalandba tanulmányoztam az elérhető szakirodalmat. Eljött az ideje, hogy köszönetet mondjak Dr. Szendi Gábornak, aki hozzáférhetővé tette a világ kutatási eredményeit és Loran Cordain-nak, aki 30 éve kutatja a táplálkozás és a egészség kapcsolatát és az utóbbi 20 évet a paleo elméletnek szentelte.

Belőlük gyúrtam össze a saját utam. Ebből lett ez a játék, ami eddigi életem legjobb tapasztalásait hordozza. Végtelen örömmel és szeretettel osztom meg ezt az élményt. A blogírás a reggeli kávészertartás fontos eleme lett. A paleo elmélet a gyakorlatban, ennek a közlése, terjesztése...

"Amikor az emberek helyes válaszokat találnak összetett étrendi/egészségügyi kérdésekre, akkor ezeket a válaszokat elmondják a barátaiknak is, és hála az internetnek, ezek a közlési folyamatok felgyorsultak."
Loran Cordain


Hétfői menü


reggeli: - alma
ebéd: - tojásrántotta kovászos uborkával
vacsora: - házi kolbász almával


Tojásrántotta kovászos uborkával


Hozzávalók:
4 db tojás
kacsazsír a serpenyő kikenéséhez
Elkészítése:
A felforrósított zsírra ráütöm a tojásokat, összekeverem és sózom. 

Nincsenek megjegyzések: