2012. február 7., kedd

Paleolit napi menü...108. nap

“Már végigjártál kismillió fogyókúrás oldalt, kipróbáltál sokféle módszert, begyűjtöttél egy csomó ismeretet arról, hogyan is kéne lefogyni… lehet, hogy közben észre sem vetted a LÉNYEGET?”
Barátaim biztatására indítom a jobb oldalon látható programokat. Vedd észre a lényeget! Akár fiatalon, hogy elkerüld a diétákkal járó kínokat és az egészségi problémákat, akár korosodva már meglévő bajokkal, fordítsd vissza a folyamatot, ahogy azt én is megtettem. 
Más látni, mint olvasgatni...a környezetemben többeknek így sikerült a váltás. El kell higgyem, hogy valóban jól csinálom! :-)


Ígértem tegnap a bableves paleósítását. Tudtam, hogy remek lesz. Adottság, hogy amikor kitalálom, képes vagyok érezni az ízeket. 
Vasárnap, amikor a bablevesről álmodoztam, jutott eszembe, hogy a gesztenyepürét hamisítják babbal. Sosem jártam utána, nem tudom, hogy ez igaz-e, de az ötlet, hogy a babot "hamisítsam" a gesztenyével, az innen származik.


Hétfői menü


reggeli: - meggyes lepény
ebéd: - magyaros gesztenyeleves
vacsora: - ebéd maradék


Magyaros gesztenyeleves


Hozzávalók:
1 fej hagyma
2 szál sárgarépa
1 szál petrezselyem
1 pár kocka zeller
2 gerezd fokhagyma
20 dkg gesztenye ( fagyasztott)
1 db tojás
1 ek kacsazsír
só, őrölt pirospaprika, babérlevél
Elkészítése:
Felkockázom a hagymát és megdinsztelem a zsíron. Megszórom a paprikával, beleteszem a felkarikázott zöldségeket, a fűszereket, felöntöm egy kevés vízzel és fedő alatt puhára párolom. Hozzáadom a gesztenyét, felöntöm vízzel és még 10 percig főzöm. Belekeverem a tojást és tálalom.



Nincsenek megjegyzések: