2012. február 15., szerda

Paleolit napi menü...116. nap

Rég volt már, hogy a bevásárlás során konzervhez nyúltam. El is kerülöm azokat a pultokat. Tegnap olyan boltban voltam, ahol a fűszerek mellett sorakoztak az olajos halak. Megszólított a tőkehalmáj és " beugrott " a kosaramba. :-)

Keddi menü

reggeli: - csokiszalámi
ebéd: - tőkehalmáj salátával, csatnival
vacsora: - sütőtökpüré tükörtojással

Ebéd


A saláta receptje
Hozzávalók:
1 fej saláta
2 gerezd fokhagyma
2 dl víz
1 dl balzsamecet
1 ek méz
1 tk sárgabarackmagolaj
Elkészítése:
A salátát megmosom és egy tálba tépkedem. A vizet a balzsamecettel, a mézzel, a sóval, az apróra vágott fokhagymával felforralom és félreteszem kicsit hűlni. A salátát meglocsolom az olajjal és ráöntöm a még meleg levet. Jól összekeverem és hagyom kihűlni. A saláta kicsit megfonnyad, én így szeretem. 


Vacsora


A hétfőn készített sütőtök krémleves besűrűsödött maradéka a püré.


1 megjegyzés:

Szügyi Mária írta...

Kedves Éva!
A paleolit táplálkozást szinte egy időben kezdtük.
A sulyommal én nem foglalkozom jelenleg,inkább az egészségemmel.
A táplálkozásnak köszönhetően a
koleszterinem, és a trigicerid értékem, a megengedett felső határ alá csökkent, 2 hónapi paleo étkezés után.
Nagyon örülök ennek,és remélem a sulyom is idővel csökkenni fog, jelenleg nagyon jó a közérzetem, és ugy érzem a hájamból olvadt le
belőlem.
Minden nap elolvasom a recepteket,
és nagyon jó ötleteket kapok,mert
nem bonyolultak és nem drágák.
Köszönettel, és hálával:
Marika