2012. február 27., hétfő

Paleolit napi menü...128. nap

Születésnapom volt szombaton, amit gyakorlatilag már csütörtöktől ünnepeltünk. Élveztem a családom és a barátaim figyelmét. Meglepetések sora ért. Leginkább annak örültem, hogy tudták milyen ajándékokat vegyenek. Kitanulták mellettem a paleo alapanyagokat. :-)

Az ajándékaim


Izgatottan álltam ma reggel a mérlegre. Beindítottam újra a fogyást. Újabb fél kg, az össz eredmény 14,5 kg. Doppingol a siker, jól érzem magam.

Vasárnapi menü

reggeli: - alma
ebéd: - harcsa halászlé/ étteremben
vacsora: - palacsinta

Halászlé


Palacsinta


Hozzávalók:
1 db tojás
3 ek gesztenyeliszt
1 tk nyírfacukor
csipet só
szódavíz
1 tk kókuszzsír
Elkészítése:
A tojást kikeverem a cukorral és a gesztenyeliszttel. Hozzáadok egy csipet sót és annyi szódát, hogy közepes sűrűségű palacsintatésztát kapjak. Teflon serpenyőben, felhevített kókuszzsíron sütöm ki.
Ez a tészta annyira finom, hogy magában ettem, de lehet tölteni is.

Nincsenek megjegyzések: