2012. március 3., szombat

Paleolit napi menü...133. nap

Egyre láthatóbbá válik a változás. A mindent eltakaró nagykabátot felváltja a kiskabát. Az a kiskabát, ami évekig hevert a szekrény alján, amit véletlenül nem ajándékoztam el a többi normál méretű ruhámmal. Kapom a megjegyzéseket:
- "de jól nézel ki, hogy csináltad?"
- " nekem is kéne, de erre nincs időm"
- "nem mertem kérdezni, hogy mi történt veled, mert azt hittem, hogy beteg vagy"
- " jajj, most már abba kéne hagynod, mert valami bajod lesz, megcsúnyul az arcod"
Vannak, akik őszinte érdeklődéssel figyelnek, vannak, akikre a példám ösztönzőleg hat és vannak, akik "óvnának" és a saját tétlenségüket vetítik rám.
Természetesen folytatom, még 10 kilót szeretnék lefaragni magamról. Semmi oka nincs annak, hogy abbahagyjam. Kirobbanóan jó formában vagyok, tele energiával és életkedvvel. Figyelem a változásokat, lassítok, ha úgy látom, mint ahogy azt már meg is tettem.

Pénteki menü

reggeli: - narancs
ebéd: - rántott padlizsán salátával, bundás kenyérrel
vacsora: - ebéd maradéka

Ebéd


Rántott padlizsán

Hozzávalók:
1 padlizsán
2 db tojás
2 ek szezámliszt - itt beszerezhető
3 ek kókuszolaj - itt beszerezhető
Elkészítése:
A padlizsánt félbe vágom és felszeletelem 1 cm-es vastagságra. Besózom és pihentetem fél órát. Leöblítem vízzel és lecsepegtetem. Kis tálkában felverem a tojásokat, a szezámlisztet egy tányérra öntöm. Először a lisztbe forgatom a padlizsánt, aztán a tojásba és újra a lisztbe. A kókuszolajat egy serpenyőben felforrósítom, beleteszem a bepanírozott padlizsánokat és aranybarnára sütöm.

Saláta kapros öntettel


Hozzávalók:
1 fej saláta
1 kis fej hagyma
1 tojás sárgája
2 ek paleoolaj - itt beszerezhető
1 dl zabtejszín - itt beszerezhető
1 tk mustár
1/2 citrom leve
1 kk cukoresszimo - itt beszerezhető
1 csokor kapor
só, durvára őrölt színes bors
Elkészítése:
A hagymát felkockázom és besózom. A salátát megmosom, csíkokra vágom és hozzákeverem a hagymához. A tojássárgáját  csepegtetve az olajjal kikeverem, hozzáadom a zabtejszínt, a mustárt, a citromlevet, a cukrot és az apróra vágott kaprot. Sózom, borsozom és összekeverem. Ráöntöm a salátára. 

Bundás kenyér

A padlizsán panírozásából megmaradt tojásba keverem a maradék szezámlisztet és a szerdán sütött kenyérlepényből  beleforgatok egy szeletet. Mindkét oldalát aranybarnára sütöm.

Nincsenek megjegyzések: