2012. április 11., szerda

Paleolit napi menü 172. nap

Könnyed maradt a Húsvét is, megnyugtató, hogy ez már így van. A kérdésre, hogy teltek az ünnepeket - a többség válasza :- jajj, halálra ettem magam. Mosolyogva hallgatom és örülök, én már ezen túl vagyok és a lényeggel foglalkozhatom. Nálam is az ünnep hagyományos ételei kerültek az asztalra. Mitől volt mégis Más?
- A házi sonka sóban érlelt, hideg füsttel tartósított
- A tojás szintén házi kukoricával etetett tyúkoktól
- A csirkemell szintén
- A torma és a mustár borecettel és mézzel készült
- A desszertekben nem volt cukor és gabona féle
Összegezve gabona-, cukor-, tejmentes volt. Nem tartalmazott semmiféle kemikáliát, adalékanyagot. Természetesen a jó közérzethez hozzájárult a mozgás is, amit Húsvétkor sem hagytam el. Volt nordic walking, úszás, szauna. Egyszóval: paleolit életmód.


Keddi menü


reggeli: - narancs
ebéd: - tojás, sonka, torma
vacsora: - csoki szalámi, alma









2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Bloggerina!

Gusztusos a csokiszalámi, de sajnos a receptjét nem találtam sehol. Boldoggá tenne, ha megosztaná, szívesen elkészíteném. Köszönöm.

hangoskodo írta...

Kedves Ismeretlen!
Itt az egyik változat:
http://hangoskodo.blogspot.com/2012/02/paleolit-napi-menu124-nap.html
..és itt egy másik:
http://hangoskodo.blogspot.com/2012/02/paleolit-napi-menu113-nap.html
Remélem, hogy sikerül!
Üdv: Éva