2012. április 13., péntek

Paleolit napi menü 174. nap

Úgy tűnik, hogy ez a hűvös idő meghosszabbítja a medvehagyma szezonját. Jó nagy szatyorral szedtem és élveztem nagyon az erdei gyaloglást. Kicsit teszek el télire, majd közlöm a receptjét. Tavaly fűszerolajat csináltam és mangalica zsírba tettem el.

Csütörtök BÖJT - 1 l céklalé és sok víz

Megtartom ezt a szokást, mert nem kényszer és nem előírás. Egyszerűen, mert jó nekem. Ha kimarad, akkor hiányzik.

Mint az már kiderült, imádok a konyhámban időzni. Ebből a mindennel jól felszerelt konyhából hiányzott valami, mégpedig a "munkaruhák", a kötények. Mivel a piac elég szegényes e tárgyban, terveztem magamnak. A barátnőm varrodájában elkészültek az első minta darabok.

Kötények sapkával



Kerítek modelleket a hétvégén és bemutatom úgyis. :-)

Nincsenek megjegyzések: