2012. április 16., hétfő

Paleolit napi menü 177. nap

Miután a szombati szauna szeánszon jól kiméregtelenítettem magam, bátran hozzányúltam a fagyasztó mélyén lapuló disznótoros csomaghoz. A hozzáillő köretre vágytam, a párolt káposztára. A savanyú árusnál most kaptam a káposztához erős paprikát is. Tovább színesítettem, a mazsola mellé aszalt sárgabarack is került. Erős, édes, savanyú...

Vasárnapi menü

reggeli: - narancs
ebéd: - disznótoros, párolt káposzta
Vacsora: - körte

Disznótoros párolt káposztával


A párolt káposzta hozzávalói:
1/2 kg savanyú káposzta
1 db a káposztában savanyított erős paprika
2 dkg aszalt sárgabarack
2  dkg mazsola
1 ek zsír
1 ek méz
kömény, egész tarkabors
Elkészítése:
Átmosom a káposztát és a felforrósított zsírra teszem. Megszórom köménnyel, borssal és gyakran kevergetve puhára párolom. Ha kell, akkor apránként adok hozzá egy kevés vizet. Belekeverem a felkockázott aszalt sárgabarackot, a mazsolát, a mézet és még 10 percig tovább párolom. Főételként és köretként is kiváló.

Ez nem volt egy "munkás" vasárnapi ebéd, így maradt időm a sajtkészítésre is.

Csilis, medvehagymás, köményes


Nincsenek megjegyzések: