2012. április 21., szombat

Paleolit napi menü 182. nap

Szüleimtől örököltem egy szőlős kertet. A bátyám gondozza, én eddig nem vettem részt a munkában. Most, hogy szeretnék egyre jobban ellenőrzött, tiszta élelemhez jutni úgy döntöttem, hogy megtermelem. Kellemes izgalommal láttam neki. Segítségem is akadt az igencsak hozzáértő barátnőm személyében. Igyekeztünk úgy csinálni, ahogy azt az öregjeink. A nagyszüleimtől és a szüleimtől szerzett tudás - még ha eddig nem is nagyon csináltam - előjött bennem. Előkészítettük a földet és gondosan megterveztük a sorokat, figyelve az ökológiai kapcsolatokra és a föld védelmére.


A paleolit táplálkozási elveknek megfelelően vetettünk, sütőtököt, hagymát, paszternákot, zöldséget, sárgarépát, cukkinit, uborkát, főzőtököt, fokhagymát, spenótot, céklát, karalábét, kelbimbót, salátát, padlizsánt és egy csomó fűszernövényt is. Mostantól én is várom az esőt! :-)

Pénteki menü

reggeli: - körte
ebéd: - zacskós káposzta
vacsora: - sajt körtével

Zacskós káposzta


Hozzávalók:
1/2 kg savanyú káposzta
5 dkg felkockázott szalonna
20 dkg füstölt oldalas
2 szál sárgarépa
1 karalábé
3 db pepperoni
5 dkg mazsola
1 csokor kapor
Elkészítése:
A káposztát kicsit kiáztatom a zöldségeket felkarikázom és egy tálban összekeverem az összes hozzávalót. Sütőzacskóba töltöm és másfél órát sütöm.


Nincsenek megjegyzések: