2012. április 18., szerda

Paleolit napi menü 179. nap

A paleolit életmód szerves része a természetben töltött idő. Most, hogy a fiam a horgászversenyen szorgoskodik, én is többet megyek le a tóra. Készítettem egy képes beszámolót a szerencsémről. Örülök, hogy éppen ott lehettem akkor, amikor akció volt.




Természetesen a halacska a fotózás és a mérlegelés után visszakerült a tóba.

Keddi menü

reggeli:- körte
ebéd: - sült sajt (medvehagymás) kovászos uborkával
vacsora: - csokis kevert

Sült sajt (medvehagymás) kovászos uborkával



Kaptam egy szívecskés szilikonos sütőformát, amit azonnal be is vetettem. A  próba sikerült. 

Csokis kevert


Hozzávalók:
2 db tojás
1,5 dl zabtejszín
1 ek cukoressimo
4 ek darált dió
2 ek lenmagliszt
2 ek kakaó
5 dkg mazsola
1 kk sütőpor
Elkészítése:
A tojásokat a zabtejszínnel és a cukorral habosra keverem. Hozzáadom a többi alapanyagot és a szilikonos formába kanalazom. Előmelegített sütőben 180 fokon megsütöm.

Megjegyzés küldése