2012. április 20., péntek

Paleolit napi menü 181. nap

Szokatlanul alakult a héten a munkarendem. A paleolit életmód újabb, meglepő tapasztalata. Majd mindennap késő este, belenyúlva az éjszakába dolgoztam. Régen, ha valami nem készült el estig, akkor  az elmaradt. Sem szellemileg, sem fizikailag nem bírtam a "gyűrődést". A sok egyéb programom (a  pilátesz, a nordic walking, az uszoda, a szauna és egyéb lelki foglalatosságok) miatt, néha rákényszerülök az idő meghosszabbítására. Sok plusz energiát kapok az által, hogy jóban vagyok magammal. Persze nem akarok rendszert csinálni az éjszakás műszakból, mert bármennyire vagyok hatékony, mégis sokkal jobban szeretem a kora reggelek alkotó csendjét.

Csütörtöki menü

BÖJT a kedvenc gyümölcsömmel. 1 kg körte, forrásvíz



Felmerült tegnap egy baráti beszélgetésben, hogy mi az, ami böjtnek számít. Egyes vélemények szerint az a böjt, amikor csak folyadékot veszünk magunkhoz. Az én meglátásom szerint, a gyümölcsnap és a húsmentes napok is beletartoznak ebbe a fogalomba. A bevezetett csütörtöki napjaimon felváltva, -amihez éppen kedvem van- variálom a csak lé, vagy a csak gyümölcs tisztító erejét. Amire odafigyelek mindkét esetben, hogy egy fajta gyümölcsöt, vagy levet választok aznapra.

Nincsenek megjegyzések: