2012. április 15., vasárnap

Paleolit napi menü 176. nap

Mindig különleges élmény a szauna rituálé. Az intenzív méregtelenítésnek talán az egyik legélvezetesebb eszköze. A hely, ahova rendre visszajárunk folyamatosan újít és finomít a kínálaton. Most például az "orosz felöntés" volt a már megszokott tengersós- és a mézesre feltett korona. Hallottam már arról az érzetről, amikor a 90 fokos szaunában végigfut az emberen a hideg. Ezt most megtapasztalhattam. Vannak dolgok, amik elképzelhetetlenek, csak a tapasztalás alapján ismerhetjük meg. Azt hiszem, hogy ez pontosan ilyen. Létezik egy érzet, amiben az ember nem tudja eldönteni, hogy az forró, vagy hideg...

Paleos barátaimmal voltam és jó szokás szerint én voltam az ellátmányozó. Készültem édességgel, vacsorával, forrásvízzel.

Szombati menü

reggeli: - narancs
ebéd: - sült sajt grillezett körtével
vacsora: - az útra készített csomag: csoki keksz, sült sajt, grillezett körte

Sült sajt grillezett körte


Csoki keksz



Hozzávalók:
10 dkg étcsokoládé
10 dkg kókuszolaj - itt beszerezhető
2 ek méz
1 kk  bourbon vanilia - itt beszerezhető
1 narancs reszelt héja
2 db tojás
5 dkg mazsola
10 dkg darált dió
10 dkg kókuszreszelék
Elkészítése:
A csokit a kókuszolajjal felolvasztom és sorban hozzákeverem a többi alapanyagot.  Sütőpapírral bélelt sütőlapra kanállal kis halmokat szaggatok és előmelegített sütőben, 180 fokon megsütöm.




Nincsenek megjegyzések: