2012. május 3., csütörtök

Paleolit napi menü 194. nap

Most egy kis időre megint befejezem a sütögetést, mert még 8 kilót szeretnék fogyni. Azt tapasztaltam, hogy a fogyás a paleolit táplálkozás mellett az elején gyorsan beindult és egy ideig egyenletesen haladt. Aztán stagnált és újraindult. Volt olyan is, hogy szándékosan lassítottam, hogy a bőröm követni tudja a változást.
Mit tudok tenni, hogy újraindítsam a fogyást?
- a süteményeket mellőzöm
- nem eszem este 5 óra után
- növelem a folyadékbevitelt
- folytatom a testedzést


Szerdai menü

reggeli: - 1/2 citromlé, körte, kávé
ebéd: - brokkolikrém pirított hagymával
vacsora: - saláta

Brokkolikrém pirított hagymával

undefined

Hozzávalók:
1/2  kg brokkoli
2 gerezd fokhagyma
só, bors
1 fej hagyma
1 tk zsír
Elkészítése:
Enyhén sós, borsos vízben megpárolom a brokkolit és a fokhagymát. Leszűröm, a főzővizet bögrébe teszem és levesként elfogyasztom. A brokkolit botmixerrel összeturmixolom. Az apróra felkockázott hagymát a zsíron barnára pirítom. 

Saláta

undefined

Hozzávalók:
1 jégsaláta
1 fej lila hagyma
1 tojás sárgája
2 ek olajessimo - itt beszerezhető
1 dl zabtejszín - itt beszerezhető
1/2 citrom leve
1 kk cukoressimo - itt beszerezhető
só, bors, mustár
Elkészítése:
A hagymát felkockázom és besózom. Rászeletelem a salátát.A tojássárgáját kikeverem az olajjal, hozzáadom a cukrot a fűszereket és végül a zabtejszínt. A salátára öntöm.

5 megjegyzés:

Gabriella írta...

Szia!

Pár napja látom, hogy a napot 1/2 citrommal kezded. Megkérdezhetem az okát?
köszönöm.
Gabi
nagyomn szeretem a blogodat, minden nap olvason. Nekem ez egyéves paleo-születésnapom ápr. 12-én volt. :-)

hangoskodo írta...

Szia Gabi! Gratulálok a szülinapodhoz és köszönöm, hogy olvasol!
A régi mintájú diétáimból az egyetlen jól bevált dolog, a reggeli citromlé és a gyümölcs. A citromot a lúgosítás miatt ajánlották, a gyümölcsöt pedig a méregtelenítés miatt. A délelőtt a méregtelenítés ideje, ezt elősegítendő.
Azt is megtapasztaltam, ha így indítom a napot, akkor nem leszek éhes, míg ha jól bereggelizem, akkor egész nap falhatnék.
Szép napot!
Éva

Gabriella írta...

Kedves Éva!

Köszönöm a jókívánságot és a választ is természetesen. :-)
Én hol így-hol úgy reggelizem. Mikor milyen kedvem van. Újabban rántottás. Én nem vettem észre különbséget megéhezés szempontjából.

További jó egészséget kívánok.

Gabi

hangoskodo írta...

Ettől igazán szép ez egész, hogy adott lehetőségeken belül magunkra szabhatjuk.
Kíváncsi lennék én is a Te 1 évedre! Itt a blogon sajnos nincs csevegő, de készül az új honlapom, ott majd lesz...remélem, találkozunk:-)
Éva

Gabriella írta...

Szia!

Biztosan találkozunk majd az új honlapon, remélem, hamarosan elkészül. De ha mondanivalóm lesz, itt is felteszem és ezt nyugadtan veheted fenyegetésnek!
:-)

Gabi