2012. augusztus 9., csütörtök

Paleolit napi menü 292. nap

A kánikula elköszönt, de tart még a nyár. Ez az idő már kedvez a szabadtéri mozgásoknak és a D-vitamin gyűjtögetésnek. Ilyenkor egy kis odafigyeléssel természetes formában töltekezhetünk a szervezet számára fontos egyéb más vitaminokkal, ásványokkal, enzimekkel is. A paleolit életmód többek között erre is megtanít. Keresem a  közelemben termő tiszta alapanyagokat. Ami nincs az én paleo kertemben, az van a szomszédéban. :)
Megtaláltam már a húsok, a tojás és az adalékmentes házi készítmények forrásait is. Ez a tudatosság felemel, része a jó működésnek.
A friss, nap érlelte gyümölcsöket és zöldségeket külsőleg is használom. A tegnapi pakolásom:

Paradicsompakolás arcra és dekoltázsra

Lepaszírozok 1 paradicsomot, összekeverem kókuszliszttel, annyival, hogy pépes, kenhető állagot kapjak és felviszem a gondosan megtisztított bőrre. 20 percig pihenek vele, aztán lemosom. A paradicsom hidratáló, regeneráló és gyulladáscsökkentő hatású.

Pihent tegnap a konyhám is. Jártam a kedvenc hentesemnél és feltankoltam a hűtőm finomságokkal. Hoztam disznósajtot, májas- és véres hurkát és a hétvégi grillezéshez tarját.

Szerdai menü

reggeli: - limonádé, körte, kávé
ebéd: - tőkehalmáj
vacsora: disznósajt

Ebéd


Vacsora


Nincsenek megjegyzések: