2012. augusztus 11., szombat

Paleolit napi menü 294. nap

Rettenetes éjszakám volt, órákon át harcba voltam egy szúnyoggal. Ahogy jött az álom, jött a zümmögés és a csípés. A körmömmel kereszteket vájtam a csípésekbe enyhítendő a viszketést. Csapkodtam, pofoztam magam, villanyt gyújtottam, kerestem, kutattam és nem találtam...
Reggel az volt az első dolgom, hogy utána nézzek a természetes szúnyogriasztóknak és nemsokára az első utam a gyógynövény boltba vezet, hogy beszerezzem a védekezéshez szükséges anyagokat.

Pénteki menü

reggeli: - limonádé, körte, kávé
ebéd: - tökfőzelék vadpörkölttel / vendégségben
vacsora: grillezett tarja, párolt káposzta, uborka saláta

Grillezés



A tarját már szerda este bepácoltam. 
Mustáros pác:
só, hagyma, mustár, bors, kakukkfű, kömény, olajessimo - itt beszerezhető

Párolt káposzta

Hozzávalók:
1 kg savanyú káposzta
2 ek mangalicazsír
2 ek méz
5 dkg mazsola
Elkészítése:
A zsírt felforrósítom, belekeverem a mézet, a mazsolát és a káposztát. Kevés vizet öntök alá és puhára párolom.

Uborka saláta

Hozzávalók:
1/2 kg uborka
2 gerezd fokhagyma
1 tk cukoressimo - itt beszerezhető
1/2 dl borecet.
1 doboz zabtejszín - itt beszerezhető
Elkészítése:
Az uborkát legyalulom, besózom és fél órára félreteszem. Aztán kinyomkodom a levét, rászelem a fokhagymát, megszórom a cukorral , ráöntöm a borecetet és jól összekeverem. Végül hozzáadom a zabtejszínt.


2 megjegyzés:

Gyula írta...

Szia
Csak azt szeretném megkérdezni tőled, hogy mikor ezt a táplálkozást kezdted mit éreztél az első napokon? Mert én ha egy napig paleo szerint eszek szinte borzalom az első napom. Próbálok erőt meríteni belőled, de szinte 1-2 nap után megcsúszok. Az a probléma hogy én még kóla függő is vagyok. Lehet hogy gyenge vagyok pedig nagyon jó lenne a változás,nem szeretném meg várni azt még valami bajom lesz és akkor már majd késő legyen. Köszi ha tudsz egy két jó tanácsot adni.

hangoskodo írta...

Kedves Gyula! Az átmeneti időben volt egy "nasi dobozom" tele muffin-okkal.Mielőtt kifogyott volna már sütöttem a következő adagot. Így, ha hiányérzetem volt, tudtam mihez nyúlni. Ez az átmenet 1-2 hónapig tartott, aztán helyreállt a rend. A másik, ami segített, a tervezés. Megterveztem 1-2 napra az étrendem és az ahhoz szükséges alapanyagokat beszereztem. Ez abban segített, hogy nem kényszerültem sosem a "mellényúlásra".
Kívánom, hogy sikerüljön Neked is és ezáltal őrizd az egészséged!